Títol | Autor | Ubicació | # | Disp. | Dig. | Data d'entrada | ||
![]() |
1 | Hàny zuòwéi dì èr yyán jiàoxué : | Mao, Yue, | ED. CAMPUS-Aula 0.2-Fons Confuci |
1 | ![]() |
![]() |
07/09/2018 |
![]() |
2 | Hanyu zuowei di er yuyan jiaoxue : | Wu, Zhongwei, | ED. CAMPUS-Aula 0.2-Fons Confuci |
1 | ![]() |
![]() |
07/09/2018 |
![]() |
3 | Dì èr yuyan xide / | Yang, Zhao, | ED. CAMPUS-Aula 0.2-Fons Confuci |
1 | ![]() |
![]() |
07/09/2018 |
![]() |
4 | Understanding second language acquisition / | Ellis, Rod | BCU-Prestatgeria matèries-Lingüística i Literatura |
1 | ![]() |
![]() |
26/01/2018 |
![]() |
5 | Neurolinguistic and psycholinguistic perspectives (...) | BCU-Prestatgeria matèries-Lingüística i Literatura |
1 | ![]() |
![]() |
19/03/2012 | |
![]() |
6 | Language learning and teaching as social inter-act (...) | BCU-Prestatgeria matèries-Lingüística i Literatura |
1 | ![]() |
![]() |
05/03/2012 | |
![]() |
7 | Didáctica de la segunda lengua en educación infant (...) | BCU-Prestatgeria matèries-Educació |
1 | ![]() |
![]() |
24/05/2011 | |
![]() |
8 | Llengua i immigració : | Gràcia i Solé, Lluïsa | BCU-Prestatgeria matèries-Lingüística i Literatura |
1 | ![]() |
![]() |
27/01/2011 |
![]() |
9 | Diverse contexts - converging goals : | BCU-Prestatgeria matèries-Educació |
1 | ![]() |
![]() |
25/02/2010 | |
![]() |
10 | Empirical perspectives on CLIC classroom discourse (...) | BCU-Prestatgeria matèries-Educació |
1 | ![]() |
![]() |
25/02/2010 | |
![]() |
11 | Estrategias de motivación en el aula de lenguas / | Dörnyei, Zoltan | BCU-Prestatgeria matèries-Lingüística i Literatura |
1 | ![]() |
![]() |
01/02/2010 |
![]() |
12 | Estratègies de motivació a l'aula de llengües (...) | Dörnyei, Zoltan | BCU-Prestatgeria matèries-Lingüística i Literatura |
1 | ![]() |
![]() |
01/02/2010 |
![]() |
13 | Llengua, escola i immigració: un debat obert | Vila | BCU-Prestatgeria matèries-Educació |
1 | ![]() |
![]() |
28/03/2007 |
![]() |
14 | Enseñar y aprender inglés | Pla | BCU-Prestatgeria matèries-Educació |
1 | ![]() |
![]() |
14/07/2005 |