Servei bibliotecari
Universitat d'Andorra
Títol Autor Ubicació # Disp. Dig. Data d'entrada
1 Cómo hacer un plan estratégico de comunicación vol (...) BCU-Biblioteca Comunal Universitària
1 25/04/2025
2 Protocolo y organización de eventos / Otero Alvarado, María Teresa. BCU-Biblioteca Comunal Universitària
1 14/02/2025
3 Les Relacions públiques, ciència del diàleg / Xifra, Jordi 0 15/03/2019
4 Effective media relations Bland, Michael 0 23/05/2018
5 West German industry and the challenge of the Nazi (...) Wiesen, S. Jonathan 0 07/03/2018
6 The Death of a thousand cuts Manheim, Jarol B. 0 02/03/2018
7 Strategic public relations management Austin, Erica Weintraub 0 28/02/2018
8 Public relations as relationship management 0 27/02/2018
9 The Public relations handbook Theaker, Alison 0 27/02/2018
10 Money-tree marketing Bishop, Patrick 0 09/02/2018
11 Getting attention Kohl, Susan 0 06/02/2018
12 Consumer research for museum marketers: Wallace, Margot A. ED. CAMPUS-Biblioteca 6a. Planta UdA-Museus
1 01/09/2015
13 Manual de relaciones públicas e institucionales / Xifra, Jordi ED. CAMPUS-Biblioteca 6a. Planta UdA-Màrqueting IT
1 02/09/2014
14 Relaciones públicas, empresa y sociedad : Xifra, Jordi ED. CAMPUS-Biblioteca 6a. Planta UdA-Màrqueting IT
1 16/01/2012
15 Cómo dirigir una reunión e informar ante un grupo (...) Riccardi, Riccardo Donatiu Psiquiatria
1 03/02/2011
16 Conceptos fundamentales en la planificación estrat (...) Matilla, Kathy ED. CAMPUS-Biblioteca 6a. Planta UdA-Màrqueting IT
1 02/03/2010
17 Relaciones públicas : L'Etang, Jacquie BCU-Prestatgeria matèries-Màrqueting-Comptabilitat
1 01/03/2010
18 El márqueting / Las relaciones públicas Chías i Suriol, Josep/ Xifra, (...) BCU-Prestatgeria matèries-Màrqueting-Comptabilitat
1 01/02/2010
19 Teoria i tècniques de les relacions públiques I Xifra EXEMPLARS ESPURGATS
1 12/05/2006
20 Tratado de relaciones públicas Solano Fleta ED. CAMPUS-Biblioteca 6a. Planta UdA-Màrqueting IT
1 30/03/2006
21 La Empresa basada en las relaciones McKenzie ED. CAMPUS-Biblioteca 6a. Planta UdA-Màrqueting IT
1 15/12/2005