001 [##] | Núm. identificador | ||
a | Núm. identificador | 991061106273306706 | |
020 [##] | INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | ||
a | International Standard Book Number | 9788412714784 | |
021 [] | ISBN Catmarc | ||
a | ISBN (Catmarc) | 9788412714784 | |
035 [##] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | ||
a | Número de control del sistema | (OCoLC)1422215902 | |
080 [##] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL | ||
a | Número de classificació | 159.953.5 | |
100 [1#] | Autor | ||
a | Autor | Ruiz Martín, Héctor, | |
245 [10] | TÍTOL | ||
a | Títol | «Edumitos»: | |
b | Recordatori del títol | ideas sobre el aprendizaje sin respaldo científico / | |
250 [##] | EDICIÓ | ||
a | Edició | 1a edición | |
260 [] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) | ||
a | Lloc de publicació, distribució, etc | Barcelona | |
b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | International Science Teaching Foundation | |
c | Data de publicació, distribució, etc | 2023 | |
300 [##] | DESCRIPCIÓ FÍSICA | ||
a | Extensió | 379 pàgines : | |
b | Altres detalls físics | il·lustracions, taules, gràfics ; | |
c | Mides | 24 cm | |
504 [##] | BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES | ||
a | Bibliografia, etc | Inclou referències bibliogràfiques | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia de l'aprenentatge | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenenatge cognitiu | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge. | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia de l'aprenentatge | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge cognitiu |
Codi de barres - Signatura topogràfica | Disponible | |
1 | ![]() |