001 [] | Núm. identificador | ||
a | Núm. identificador | .b10552893 | |
021 [10] | ISBN Catmarc | ||
a | ISBN (Catmarc) | 84-7600-651-9 | |
035 [] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | ||
a | Número de control del sistema | 0902-61460 | |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL | ||
a | Número de classificació | 37.014.6 | |
100 [10] | Autor | ||
a | Autor | Santos Guerra | |
245 [10] | TÍTOL | ||
a | Títol | Hacer visible lo cotidiano | |
b | Recordatori del títol | teoría práctica de la evaluación cualitativa de centros escolares | |
d | Menció de responsabilitat única | Miguel Ángel Santos | |
250 [00] | EDICIÓ | ||
a | Edició | 2ª ed. | |
260 [00] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) | ||
a | Lloc de publicació, distribució, etc | Madrid | |
b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | Akal | |
c | Data de publicació, distribució, etc | 1993 | |
300 [00] | DESCRIPCIÓ FÍSICA | ||
a | Extensió | 207 p. | |
c | Mides | 22 cm | |
440 [00] | SÈRIES/ENTRADA AFEGIDA--TÍTOL | ||
a | Títol | Akal universitaria | |
l | Títol de la sèrie | Pedagogía | |
v | Número de volum/designació seqüencial | 137 | |
504 [00] | BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES | ||
a | Bibliografia, etc | Bibliografia | |
650 [09] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Escoles | |
x | Subdivisió general | Administració i organització | |
650 [09] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Avaluació educativa | |
650 [09] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació | |
x | Subdivisió general | Avaluació | |
650 [09] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Escoles | |
x | Subdivisió general | Avaluació | |
650 [09] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Avaluació | |
x | Subdivisió general | Metodologia |
Codi de barres - Signatura topogràfica | Disponible | |
1 | ![]() |