Servei bibliotecari
Universitat d'Andorra
100 [1#]Autor
aAutorSarti Gardes, Emmanuel,
245 [13]TÍTOL
aTítolQuand les attitudes positives influent sur le rendement académique de l’apprentissage du français = Quan les actituds positives influeixen en el rendiment acadèmic de l’aprenentatge del francès
260 []PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT)
cData de publicació, distribució, etc2023
300 [##]DESCRIPCIÓ FÍSICA
aExtensió1 recurs en línia (51 pàgines)
500 [##]NOTA GENERAL
aNota generalUnitat responsable del treball: Universitat d'Andorra. Centre de Ciències de la Salut i de l'Educació
500 [##]NOTA GENERAL
aNota generalData presentació treball: 1 de juny de 2023
500 [##]NOTA GENERAL
aNota generalConté ìndex i annexes
504 [##]BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES
aBibliografia, etcBibliografia: pàgina 39
650 [#4]ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA
aTemàtica o nom geogràfic com a element d'entradaEducació
xSubdivisió generalTFM
zSubdivisió geogràficaAndorra
700 []ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL
aCognomsMonné Bellmunt, Alexandra
710 [1#]ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
aCorporate name or jurisdiction name as entry elementUniversitat d'Andorra,
710 [2#]ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
aCorporate name or jurisdiction name as entry elementUniversitat d'Andorra. Centre de Ciències de la Salut i de l'Educació. Treball de fi de màster (MEducació)
856 [40]ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
3Materials specified (NR)TFM digitalitzat.
InformacióUbicacióDescarrega (escull un format)
1Quand les attitudes positives influent sur le rendement académique de l’apprentissage du français = Quan les actituds positives influeixen en el rendiment acadèmic de l’aprenentatge del francèsBDUdA-Treballs fi de màster (TFM) EducacióAquest exemplar només està disponible als usuaris autenticats