|
001 [##] | Núm. identificador |
a | Núm. identificador | 991060983931506706 |
020 [##] | INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
a | International Standard Book Number | 9788419788207 |
021 [] | ISBN Catmarc |
a | ISBN (Catmarc) | 9788419788207 |
080 [##] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 005.591.6 |
080 [##] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 37:005.591.6 |
100 [1#] | Autor |
a | Autor | Álvarez Jiménez, David, |
245 [10] | TÍTOL |
a | Títol | Transformación digital y plan digital de centro : |
b | Recordatori del títol | el reto de la escuela en el siglo XXI / |
250 [##] | EDICIÓ |
a | Edició | 1a edición |
260 [] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) |
a | Lloc de publicació, distribució, etc | Barcelona |
b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | Editorial Graó |
c | Data de publicació, distribució, etc | 2023 |
300 [##] | DESCRIPCIÓ FÍSICA |
a | Extensió | 139 pàgines ; |
c | Mides | 24 cm |
490 [1#] | SERIES STATEMENT |
a | Series statement | Graó educación ; |
v | Volume number/sequential designation | 350 |
500 [##] | NOTA GENERAL |
a | Nota general | Inclou referències bibliogràfiques |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Innovacions tecnològiques |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació |
x | Subdivisió general | Efecte de les innovacions tecnològiques |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Ensenyament |
x | Subdivisió general | Innovacions |
700 [1#] | ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL |
a | Cognoms | Trujillo Sáez, Fernando, |
830 [#0] | SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
a | Uniform title | Graó (Col·lecció) ; |
830 [#0] | SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
a | Uniform title | Graó (Col·lecció : edició castellana). |
830 [#0] | SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
a | Uniform title | Graó (Col·lecció : edició castellana). |