Servei bibliotecari
Universitat d'Andorra
001 [##]Núm. identificador
aNúm. identificador.b72394006
020 [##]INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
aInternational Standard Book Number9788499647630
021 []ISBN Catmarc
aISBN (Catmarc)9788499647630
100 [1#]Autor
aAutorD'Andrea, Edgar,
245 [10]TÍTOL
aTítolScratch: :
bRecordatori del títolaprende a programar jugando/
250 [##]EDICIÓ
aEdicióPrimera edició
260 []PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT)
aLloc de publicació, distribució, etcMadrid
bNom de l'editor, distribuïdor, etcEditorial RA-MA,
cData de publicació, distribució, etc2018
300 [##]DESCRIPCIÓ FÍSICA
aExtensió455 pàgines :
bAltres detalls físicsil·lustracions en color ;
cMides23 cm
650 [#7]ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA
aTemàtica o nom geogràfic com a element d'entradaScratch (Llenguatge de programació)
xSubdivisió generalLlibres per a infants
650 [#7]ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA
aTemàtica o nom geogràfic com a element d'entradaJocs per ordinador
xSubdivisió generalProgramació
xSubdivisió generalLlibres per a infants
650 [#7]ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA
aTemàtica o nom geogràfic com a element d'entradaProgramació (Ordinadors)
xSubdivisió generalLlibres per a infants
Codi de barres - Signatura topogràficaDisponible
1
2