|
001 [##] | Núm. identificador |
a | Núm. identificador | .b31499995 |
020 [##] | INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
a | International Standard Book Number | 0585415137 |
021 [] | ISBN Catmarc |
a | ISBN (Catmarc) | 9780805838848 |
035 [##] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
a | Número de control del sistema | 0585415137 |
035 [##] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
a | Número de control del sistema | 2537-40960 |
245 [00] | TÍTOL |
a | Títol | Goals, goal structures, and patterns of adaptive learning |
256 [##] | COMPUTER FILE CHARACTERISTICS |
a | Computer file characteristics | Dades electròniques textuals |
260 [##] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) |
a | Lloc de publicació, distribució, etc | Mahwah, N.J. : |
b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | L. Erlbaum Associates, |
c | Data de publicació, distribució, etc | 2002 |
504 [##] | BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES |
a | Bibliografia, etc | Referències bibliogràfiques. Índex |
650 [04] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Motivació en l'educació |
z | Subdivisió geogràfica | Estats Units d'Amèrica |
650 [04] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia de l'aprenentatge |
650 [04] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia pedagògica |
655 [#4] | INDEX TERM--GENRE/FORM |
a | Genre/form data or focus term | Llibres electrònics |
700 [1#] | ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL |
a | Cognoms | Midgley, Carol |
856 [40] | ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS |
u | Uniform Resource Identifier (R) | http://www.netLibrary.com/urlapi.asp?action=summary&v=1&bookid=68989 |