001 [##] | Núm. identificador | ||
a | Núm. identificador | .b70603960 | |
100 [1#] | Autor | ||
a | Autor | Fernández-Farina, Cristina, | |
245 [10] | TÍTOL | ||
a | Títol | Estudio de la percepción del riesgo de los trabajadores sanitarios para la mejora de las evaluaciones técnicas del riesgo=Study of risk perception of health workers to improve risk assessment techniques. Ágora de enfermería, ISSN 1575-7668, Vol. 20/ | |
260 [] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) | ||
c | Data de publicació, distribució, etc | 2016 | |
300 [##] | DESCRIPCIÓ FÍSICA | ||
a | Extensió | 1 recurs en línia (9 pàgines) | |
500 [##] | NOTA GENERAL | ||
a | Nota general | Bibliografia, 8-9 | |
500 [##] | NOTA GENERAL | ||
a | Nota general | Extret del monogràfic: Ágora de enfermería, ISSN 1575-7668, Vol. 20, Nº. 1, 2016, págs. 33-37.Revista digital número 45. | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Seguretat en el treball | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Percepció del risc | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Gestió del risc | |
700 [1#] | ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL | ||
a | Cognoms | Baptista da Silva, Antonio, | |
710 [1#] | ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | ||
a | Corporate name or jurisdiction name as entry element | Universitat d'Andorra, | |
710 [1#] | ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | ||
a | Corporate name or jurisdiction name as entry element | Universitat d'Andorra. Escola Internacional de Doctorat (EID) | |
856 [41] | ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS | ||
3 | Materials specified (NR) | Ponències digitalitzades. | |
u | Uniform Resource Identifier (R) | https://bit.ly/2MxZvd1 |
Informació | Ubicació | Descarrega (escull un format) | |
1 | Estudio de la percepción del riesgo de los trabajadores sanitarios | BDUdA-Escola Internacional del Doctorat (EID) | Aquest exemplar només està disponible als usuaris autenticats |