001 [##] | Núm. identificador | ||
a | Núm. identificador | .b69204664 | |
100 [1#] | Autor | ||
a | Autor | Larraz Rada, Virginia, | |
245 [10] | TÍTOL | ||
a | Títol | Mejora de la dirección y progreso de la escuela. Un binomio complejo / | |
260 [] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) | ||
c | Data de publicació, distribució, etc | 2017 | |
300 [##] | DESCRIPCIÓ FÍSICA | ||
a | Extensió | 1 recurs en línia (4pàgines) | |
500 [##] | NOTA GENERAL | ||
a | Nota general | Extret del monogràfic que porta per títol: Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación 26,150-153. | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació | |
650 [#7] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Ensenyament | |
x | Subdivisió general | Andorra | |
710 [1#] | ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | ||
a | Corporate name or jurisdiction name as entry element | Universitat d'Andorra | |
710 [2#] | ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | ||
a | Corporate name or jurisdiction name as entry element | Universitat d'Andorra. Centre de Ciències de la Salut i de l'Educació. Articles científics de l'Escola d'Educació (EE) | |
710 [2#] | ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | ||
a | Corporate name or jurisdiction name as entry element | Universitat d'Andorra. Recerca UdA (GRIE) | |
740 [] | ADDED ENTRY--UNCONTROLLED RELATED/ANALYTICAL TITLE | ||
a | Uncontrolled related/analytical title | Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación 26,150-153 | |
856 [40] | ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS | ||
u | Uniform Resource Identifier (R) | http://ojsspdc.ulpgc.es/ojs/index.php/ElGuiniguada/article/view/720/736 |
Informació | Ubicació | Descarrega (escull un format) | |
1 | Mejora de la dirección y progreso de la escuela. Un binomio complejo. El Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación | BDUdA-Documents i artícles científics (GRIE) | Aquest exemplar només està disponible als usuaris autenticats |