| 100 [1#] | Autor | ||
| a | Autor | Cerdà Ribó, Maria, | |
| 245 [13] | TÍTOL | ||
| a | Títol | Quins canvis metodològics en la didàctica de les ciències pot incorporar el Sistema Educatiu Andorrà per mitigar el biaix de gènere observat entre els alumnes de perfil científic a l’Escola Andorrana de Batxillerat? | |
| b | Recordatori del títol | Projecte de recerca centrat en l’elaboració d’una proposta de millora específica basada en l’estudi de plans d’acció duts a terme en contextos similars. | |
| 260 [] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) | ||
| c | Data de publicació, distribució, etc | 2023 | |
| 300 [##] | DESCRIPCIÓ FÍSICA | ||
| a | Extensió | 1 recurs en línia (67 pàgines) | |
| 500 [##] | NOTA GENERAL | ||
| a | Nota general | Unitat responsable del treball: Universitat d'Andorra. Centre de Ciències de la Salut i de l'Educació | |
| 500 [##] | NOTA GENERAL | ||
| a | Nota general | Data presentació treball: 1 de juny de 2023 | |
| 500 [##] | NOTA GENERAL | ||
| a | Nota general | Conté ìndex i annexes | |
| 504 [##] | BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES | ||
| a | Bibliografia, etc | Bibliografia: pàgina 48 | |
| 650 [#4] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA | ||
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació | |
| x | Subdivisió general | TFM | |
| z | Subdivisió geogràfica | Andorra | |
| 700 [1#] | ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL | ||
| a | Cognoms | Cerrato, Bárbara, | |
| 710 [1#] | ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | ||
| a | Corporate name or jurisdiction name as entry element | Universitat d'Andorra, | |
| 710 [2#] | ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | ||
| a | Corporate name or jurisdiction name as entry element | Universitat d'Andorra. Centre de Ciències de la Salut i de l'Educació. Treball de fi de màster (MEducació) | |
| 856 [40] | ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS | ||
| 3 | Materials specified (NR) | TFM digitalitzat. | |
| Informació | Ubicació | Descarrega (escull un format) | |
| 1 | Quins canvis metodològics en la didàctica de les ciències pot incorporar el Sistema Educatiu Andorrà per mitigar el biaix de gènere observat entre els alumnes de perfil científic a l’Escola Andorrana de Batxillerat? | BDUdA-Treballs fi de màster (TFM) Educació |