|
001 [] | Núm. identificador |
a | Núm. identificador | .b11241950 |
021 [10] | ISBN Catmarc |
a | ISBN (Catmarc) | 84-7112-343-6 |
035 [] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
a | Número de control del sistema | 0135-80460 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 371 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 37(44) |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 371.26(44) |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 37.012 |
100 [10] | Autor |
a | Autor | Baudelot |
245 [13] | TÍTOL |
a | Títol | El Nivel educativo sube |
b | Recordatori del títol | refutación de una antigua idea sobre la pretendida decadencia de nuestras escuelas |
e | Menció de responsabilitat que afegeix informació | Christian Baudelot, Roger Establet |
260 [00] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) |
a | Lloc de publicació, distribució, etc | Madrid |
b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | Ediciones Morata |
c | Data de publicació, distribució, etc | DL 1990 |
300 [00] | DESCRIPCIÓ FÍSICA |
a | Extensió | 167 p. |
c | Mides | 21 cm |
528 [00] | Nota a la publicació, distribució, etc. |
a | Nota | Reimpressions: 1998 |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació |
x | Subdivisió general | Avaluació |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Rendiment escolar |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Pedagogia |
z | Subdivisió geogràfica | França |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Escoles |
x | Subdivisió general | Administració i organització |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació |
x | Subdivisió general | S. XX |
z | Subdivisió geogràfica | França |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Rendiment escolar |
z | Subdivisió geogràfica | França |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació |
x | Subdivisió general | Investigació |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Sociologia de l'educació |
651 [00] | SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME |
a | Geographic name | França |
a | Geographic name | França |
x | General subdivision | Ensenyament |
700 [10] | ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL |
a | Cognoms | Establet |
745 [03] | ENCAPÇALAMENT SECUNDARI DE TÍTOL |
a | | Le niveau monte: réfutation d'une vieille idée concernant laprétendue décadence de nos écoles |
840 [00] | Encapçalament secundari de títol de col.lecció |
a | Títol de la col.lecció | Pedagogía (Morata) |
l | Títol de la sèrie | La pedagogía hoy |