Servei bibliotecari
Universitat d'Andorra
021 []ISBN Catmarc
aISBN (Catmarc)9786256703933
100 [1#]Autor
aAutorLarraz Rada, Virginia,
245 [10]TÍTOL
aTítolFormative assessment, the key to inclusive higher education
260 []PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT)
aLloc de publicació, distribució, etcKonya, Turquia
bNom de l'editor, distribuïdor, etcNeu Press
cData de publicació, distribució, etc2023
300 [##]DESCRIPCIÓ FÍSICA
aExtensió1 recurs en línia (pàgina 6)
500 [##]NOTA GENERAL
aNota generalExtret del monogràfic que porta per títol: Multicultural classrooms: Inclusive Learning and Teaching in Higher Education
655 []INDEX TERM--GENRE/FORM
aGenre/form data or focus termCapítols de llibres electrònics
700 []ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL
aCognomsSierra-Huedo, Maria Luisa,
700 [1#]ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL
aCognomsGil Moneo, Sonia,
700 []ENTRADA AFEGIDA--NOM PERSONAL
aCognomsCerrato Rodríguez, Bárbara,
710 [1#]ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
aCorporate name or jurisdiction name as entry elementUniversitat d'Andorra,
710 [2#]ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
aCorporate name or jurisdiction name as entry elementUniversitat d'Andorra. Recerca UdA (GRIE)
710 [2#]ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
aCorporate name or jurisdiction name as entry elementUniversitat d'Andorra. Centre de Ciències de la Salut i de l'Educació. Articles científics de l'Escola d'Educació (EE)
InformacióUbicacióDescarrega (escull un format)
1Formative assessment, the key to inclusive higher educationBDUdA-Documents i artícles científics (GRIE)Aquest exemplar només està disponible als usuaris autenticats