|
001 [] | Núm. identificador |
a | Núm. identificador | .b12834671 |
021 [10] | ISBN Catmarc |
a | ISBN (Catmarc) | 84-7827-116-3 |
035 [] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
a | Número de control del sistema | 0306-27460 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 37.02 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 371.2 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 371.3 |
100 [10] | Autor |
a | Autor | Zabala |
245 [13] | TÍTOL |
a | Títol | La Pràctica educativa |
b | Recordatori del títol | com ensenyar |
e | Menció de responsabilitat que afegeix informació | Antoni Zabala i Vidiella |
260 [00] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) |
a | Lloc de publicació, distribució, etc | Barcelona |
b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | Graó |
c | Data de publicació, distribució, etc | 1995 |
300 [00] | DESCRIPCIÓ FÍSICA |
a | Extensió | 225 p. |
c | Mides | 21 cm |
440 [00] | SÈRIES/ENTRADA AFEGIDA--TÍTOL |
a | Títol | Guix |
v | Número de volum/designació seqüencial | 18 |
504 [00] | BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES |
a | Bibliografia, etc | Bibliografia |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Ensenyament |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Didàctica |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació |
x | Subdivisió general | Avaluació |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Planificació educativa |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Metodologia didàctica |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Globalització |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge |