|
001 [] | Núm. identificador |
a | Núm. identificador | .b12332689 |
021 [10] | ISBN Catmarc |
a | ISBN (Catmarc) | 84-7509-935-1 |
035 [] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
a | Número de control del sistema | 0253-36360 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 37.025 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 37.02 |
080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
a | Número de classificació | 37.017 |
100 [10] | Autor |
a | Autor | Gardner |
245 [13] | TÍTOL |
a | Títol | La Mente no escolarizada |
b | Recordatori del títol | cómo piensan los niños y cómo deberían enseñar las escuelas |
d | Menció de responsabilitat única | Howard Gardner |
250 [00] | EDICIÓ |
a | Edició | 2a reimp. |
260 [00] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) |
a | Lloc de publicació, distribució, etc | Barcelona [etc.] |
b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | Paidós |
c | Data de publicació, distribució, etc | 1993 |
300 [00] | DESCRIPCIÓ FÍSICA |
a | Extensió | 292 p. |
c | Mides | 22 cm |
490 [10] | SERIES STATEMENT |
a | Series statement | Temas de educación |
v | Volume number/sequential designation | 35 |
504 [00] | BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES |
a | Bibliografia, etc | Referències bibliogràfiques. Índex |
528 [00] | Nota a la publicació, distribució, etc. |
a | Nota | Reimpressions: 1996, 1997, 2002 |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Cognició en els infants |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Ensenyament |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Infants |
x | Subdivisió general | Psicologia |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia pedagògica |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia de l'aprenentatge |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació |
x | Subdivisió general | Finalitats i objectius |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge cognitiu |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Comprensió |
650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia de la cognició |
840 [00] | Encapçalament secundari de títol de col.lecció |
a | Títol de la col.lecció | Temas de educación (Paidós) |
v | Número dins la col.lecció | 35 |