|
| 001 [] | Núm. identificador |
| a | Núm. identificador | .b12332689 |
| 021 [10] | ISBN Catmarc |
| a | ISBN (Catmarc) | 84-7509-935-1 |
| 035 [] | NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
| a | Número de control del sistema | 0253-36360 |
| 080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
| a | Número de classificació | 37.025 |
| 080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
| a | Número de classificació | 37.02 |
| 080 [00] | NÚMERO DE CLASSIFICACIÓ DECIMAL UNIVERSAL |
| a | Número de classificació | 37.017 |
| 100 [10] | Autor |
| a | Autor | Gardner |
| 245 [13] | TÍTOL |
| a | Títol | La Mente no escolarizada |
| b | Recordatori del títol | cómo piensan los niños y cómo deberían enseñar las escuelas |
| d | Menció de responsabilitat única | Howard Gardner |
| 250 [00] | EDICIÓ |
| a | Edició | 2a reimp. |
| 260 [00] | PUBLICACIÓ, DISTRIBUCIÓ, ETC. (IMPRINT) |
| a | Lloc de publicació, distribució, etc | Barcelona [etc.] |
| b | Nom de l'editor, distribuïdor, etc | Paidós |
| c | Data de publicació, distribució, etc | 1993 |
| 300 [00] | DESCRIPCIÓ FÍSICA |
| a | Extensió | 292 p. |
| c | Mides | 22 cm |
| 490 [10] | SERIES STATEMENT |
| a | Series statement | Temas de educación |
| v | Volume number/sequential designation | 35 |
| 504 [00] | BIBLIOGRAFIA, ETC. NOTES |
| a | Bibliografia, etc | Referències bibliogràfiques. Índex |
| 528 [00] | Nota a la publicació, distribució, etc. |
| a | Nota | Reimpressions: 1996, 1997, 2002 |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Cognició en els infants |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Ensenyament |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Infants |
| x | Subdivisió general | Psicologia |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia pedagògica |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia de l'aprenentatge |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Educació |
| x | Subdivisió general | Finalitats i objectius |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Aprenentatge cognitiu |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Comprensió |
| 650 [00] | ENTRADA AFEGIDA DE TEMA--TEMÀTICA |
| a | Temàtica o nom geogràfic com a element d'entrada | Psicologia de la cognició |
| 840 [00] | Encapçalament secundari de títol de col.lecció |
| a | Títol de la col.lecció | Temas de educación (Paidós) |
| v | Número dins la col.lecció | 35 |